sreda, 24. junij 2015

Kros triatlon Vogršček 2015

V soboto, 20.6.2015, je potekal že tretji kros triatlon Vogršček. Prvega sem izpustil, na drugem sem zmagal (to je bilo lani), kako pa je bilo letos na tretjem? Borili smo se v težkih razmerah, a se nič ne pritožujem. Kaj pa je lepšega od čofotanja po lužah in ritju po blatu brez vsakega zadržka? :) Meni je to odlično uspevalo, tako da sem ponovil lansko zmago! Najbližja zasledovalca sta bila Jure Majdič in Damjan Kromar iz Triatlonskega kluba Ribnica. Na četrto mesto pa se je zavihtel povratnik in moj sotekmovalec iz ŠRK Celja, Matjaž Kovač!
Zmaga!

Dve uri pred začetkom naše sprint kros triatlon dirke se je močno ulilo, dež pa je ponehal tik pred startom ob 16:00. Proga je bila povsem razmočena, tako da je bilo potrebno na kolesu bolj iskati ravnotežje, kot pa se zanašati na moč nog. Pri teku ni bilo kaj dosti drugače. Preskakovanje luž in iskanje oprijema je preusmerilo pozornost od standardnega prestavljanja nog naprej, zdaj desne, zdaj leve...

Rezultati: http://3atlon.si/wp-content/uploads/2013/07/Sprint-absolutno.pdf
1. Janez KLANČNIK   1:25:12
2. Jure MAJDIČ          1:27:45
3. Damijan KROMAR  1:29:17
4. Matjaž KOVAČ       1:36:58
5. Dejan MIHELIČ       1:39:03

Slike povedo več kot tisoč besed, zato bom kar končal :)
Vir slik: facebook

Začetek triatlona















Podelitev kategorija
Podelitev absolutno

Ni komentarjev:

Objavite komentar