ponedeljek, 14. september 2015

TNatura Bohinj 2015

Letos je državno prvenstvo v kros triatlonu potekalo v Bohinju na TNatura triatlonu pod okriljem ETU zveze. Tekma je bila v nedeljo, 13.9.2015, na srečo v sončnem in lepem vremenu. V soboto na ogledu trase me je prijetno presenetilo, ko sem zagledal Conrada Stoltza, 7 kratnega svetovnega prvaka - živo legendo kros triatlona. Lepo, da znajo v Slovenijo privabiti takšna velika zveneča imena. Nedeljsko tekmo sem zato komaj čakal in živčki so delali tako, kot da bi čakal na svoj prvi triatlon :)

Plavali smo v prelepem Bohinjskem jezeru

Plavanje je potekalo v jezeru s "prijetnimi" 15°C. Neoprenske obleke so bile seveda dovoljene. Elite kategorija je štartala ob 10:30, mi (age grouperji) pa minuto za njimi. Plavali smo 2 kroga po 750 metrov, skupaj 1500 metrov. Ker ni bilo veliko tekmovalcev, tudi gneče v vodi ni bilo. Tako sem lahko že od začetka plaval umirjeno svoj tempo. Počutje je bilo ok, voda je bila čista, zeblo me ni. Na obratu nazaj proti kopnem me je edino zmotilo sonce, saj nam je svetilo direktno v obraz. Kljub temu sem uspel držati dokaj lepo linijo in po preplavanih 2 krogih sem iz vode prišel na 9. mestu.

In začelo se je!
Iz vode - informacije o poziciji že dobivam :)
V menjavi sem imel težave z neoprenom, saj ga nisem mogel na hitro sleči, nato pa sem si še obuval nogavice, ker tokrat nisem želel tvegati žuljev. S tem sem izgubil kar nekaj sekund, kar pa sem želel nadoknaditi takoj na kolesu.


Iz menjalnega prostora na kolesarski del
Srčni utrip je takoj poskočil v višave, a ni bilo časa za počitek. Kolesarska proga je bila zelo razgibana in precej zahtevna. Asfalt, makadam, kamenje, pesek, korenine, travnik, vzponi, spusti... Niti malo ni bilo dolgčas. V prvih dveh krogih sem prehitel nekaj tekmovalcev in skušal držati hiter tempo še naprej. Vozil sem na svoji limiti, zato sem v predzadnjem krogu zgrmel po tleh. Takoj sem se pobral, a nekaj strahu je ostalo, tako da zadnji - četrti krog ni bil najhitrejši. Po 20 kilometrih me je čakal še gorski tek.

Na kolesu ni bilo počitka
Conrad Stoltz obvlada!
Rus Pavel Andreev pa kar brez prednjega vzmetenja
Grem v  zadnji krog na kolesu
Ko sem prišel v menjavo, je napovedovalec oznanil, da sem na 5. mestu in prvi med Slovenci. To mi je dalo dodatne energije, veselje in moč pa sem dobival tudi od navijačev, ki sem jih imel kar veliko! :) Hvala vam! Tekaška trasa je bila ekstremna: najprej naravnost po strmini nad Skalco do zapuščenega hotela Bellevue, sledil je razgiban teren po potkah čez korenine in mostičke, nato pa spust do ceste in po ravnini nazaj do prireditvenega prostora Pod Skalco. Preteči smo morali 3 kroge, skupaj 10 kilometrov. Navijača Sandro in Tomaž sta mi dajala informacije, koliko zaostajam za 4. mestom in iz kroga v krog sem razliko manjšal. Pred mano so bili le profesionalni tekmovalci, zato je bilo malo nerodno preračunavati, saj so oni štartali 1 minuto pred mano. V zadnjem krogu sem se tudi spotaknil ob korenino in nerodno padel, a me to ni vrglo iz tira. Telo je bilo v bolečinah, toda do cilja ni bilo več veliko. Tekel sem, kolikor je šlo in v zadnjem kilometru pred sabo tudi zagledal avstrijskega tekmovalca Markusa Benescha. Štel sem, koliko sekund sem za njim in preštel 70 korakov. Hmmm... to bi lahko bilo manj kot minuto. Stisnil sem do konca in uspelo je! Ura je pokazala 16 sekund prednosti in tako sem si priboril 4. mesto v absolutni razvrstitvi, kar pa je tudi pomenilo naslov državnega prvaka v kros triatlonu.

Ravninski del tekaške trase
Strm del tekaške trase
Okrepčevalnica na tekaški trasi
Prihod v cilj
Hitrejši od mene so bili le Rus Pavel Andreev, Južnoafričan Conrad Stoltz in Čeh Jan Kubiček.

Conrad Stoltz - "The Caveman" in jaz
V cilju je nato sledilo razočaranje, ko sem izvedel, da denarno nagrado dobijo le tekmovalci v Elite kategoriji in 263 EUR, kolikor je bila nagrada za 4. mesto, je splavalo po vodi. Pravila sem si tolmačil drugače in škoda, da se nisem o tem podrobno pozanimal pred samo tekmo. No ja, denar bi se porabil, rezultat bo pa ostal za zmeraj :)

Absolutno najboljši trio
Zlata z državnega prvenstva
Rezultati - niso še vsi v cilju
Rezultati z vsemi v cilju: http://www.protime.si/images/docs/Tnatura_absolutno_vsi.pdf

1 komentar:

  1. Bravo, Janez! Samo nekaj boš moral narediti na koordinaciji, ne moreš se kar metati po tleh med tekmo. To lahko počneš šele, ko prečkaš ciljno črto :) Dober si, pa še napreduješ! Čestitke!

    OdgovoriIzbriši