nedelja, 7. junij 2015

Dnevnikov triatlon Portorož 2015

Na olimpijskem triatlonu v Portorožu mi je uspela ena izmed boljših tekem, saj sem osvojil 2. mesto v absolutni razvrstitvi. Tekma je potekala 7.6.2015 v zelo vročem vremenu, saj se je živo srebro povzpelo krepko nad 30 stopinj Celzija.

Na plavanju sem dosegel zame povprečen čas, na kolesarjenju pa sva skupaj z Robom Svenškom iz TK Gorenjska narekovala hiter tempo in ujela vse triatlonce pred nama, tako da smo v menjalni prostor prišli vodilni skupaj v večji skupini. Na 10 kilometrski tekaški trasi sem moral priznati premoč le vrhunskemu tekaču Robu Svenšku, za katerim sem v cilju zaostal za 1 min in 18 sekund. Dosegel sem čas 2:03:46

http://remote.timingljubljana.si/timing/rezultati.aspx?IDtekme=2769&tip=E

Že iz vode, slačenje "swimskin" obleke
Na kolesarskem delu smo si lepo pomagali
Na teku skozi avtokamp Lucija - na tekmi sem uporabil oldskul IM dres :)
Vesel z osvojenim drugim mestom (1. Rob Svenšek, 3. Žiga Podbevšek)

1 komentar:

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši